Edukira joan

La educación social y los centros penitenciarios: nuevos horizontes.

Ruiz-Narezo, M., et al., La educación social y los centros penitenciarios: nuevos horizontes. n. 76, 2022, p. 87-97.

Dokumentua deskargatu

Artikulu hau aldizkari honetan topatuko duzu

Laburpena

Espetxeen arloan indarrean dagoen legedia eta literatura berrikusten da artikulu honetan, eta, horren bitartez, batetik, legeak aintzat hartzen duen hezitzailearen figurari buruzko nondik norakoak lantzen dira, eta, bestetik, Kataluniako eredua aztertzen da labur-labur, eredu hori oso aproposa izan baitaiteke orain, Euskadik espetxeen arloko konpetentziak eskuratu berri dituenean, gizarte-hezkuntzak bertako espetxeetan zer-nolako funtzioak izan beharko lituzkeen jakiteko. Espetxeetan esku hartzeak zer-nolako zailtasunak eta aukerak dakartzan ere aztertzen da: izan ere, espetxea heziketa-gune den aldetik, espetxealdiak modua eman beharko luke pertsonen arteko laguntza-harremanak sustatzeko, eta, hori dela eta, alderdi humanoa leheneste aldera, espetxeetan gizarte-hezkuntzaren presentzia bermatu beharra aldezten da. Askatasunaz gabetuta dauden pertsonen gizarteratzea eta berreziketa helburu duten espazioak eta prozesuak sortzea: horixe da gakoa. Eta artikuluaren helburua, berriz, beste hauxe: gizarte-hezkuntzaren premia aldarrikatzea, baita euskal espetxe-sistemaren testuinguruan ere, herritarrek hura izateko eskubidea dutela aintzat hartuta.

Hitz gakoak

Prisión,Educación social,Reeducación,Inclusión,Exclusión social,Programas de inserción,Funciones,Recomendaciones,País Vasco,España

Interesgarria izan daiteke

Impacto de la COVID-19 en los centros residenciales de Euskadi: un análisis multinivel de la importancia de los factores de riesgo relativos al centro.

Saizarbitoria, M., , Impacto de la COVID-19 en los centros residenciales de Euskadi: un análisis multinivel de la importancia de los factores de riesgo relativos al centro. n. 76, 2022, p. 5-23.

Info gehiago

¿Son el liderazgo y la innovación organizacional catalizadores de la atención centrada en las personas?: estudio de caso de la Fundación Matia.

Amunarriz, G., Alcalde-Heras, H., ¿Son el liderazgo y la innovación organizacional catalizadores de la atención centrada en las personas?: estudio de caso de la Fundación Matia. n. 76, 2022, p. 25-46.

Info gehiago

¿A qué nos referimos cuando hablamos de pobreza laboral? Una aproximación conceptual.

Domínguez-Olabide, P., , ¿A qué nos referimos cuando hablamos de pobreza laboral? Una aproximación conceptual. n. 76, 2022, p. 75-85.

Info gehiago

De las comunidades a la acción social.

Godàs, X., , De las comunidades a la acción social. n. 76, 2022, p. 99-108.

Info gehiago

Bherria: el espacio de referencia para la colaboración público-social en Euskadi.

Amezaga, A., et al., Bherria: el espacio de referencia para la colaboración público-social en Euskadi. n. 76, 2022, p. 109-118.

Info gehiago

Enfoque centrado en la familia en las entidades de personas con discapacidad intelectual y del desarrollo: conceptualización y orientaciones para la puesta en práctica.

Villaescusa, M., et al., Enfoque centrado en la familia en las entidades de personas con discapacidad intelectual y del desarrollo: conceptualización y orientaciones para la puesta en práctica. n. 76, 2022, p. 47-58.

Info gehiago

Cookieen kustomizazioa

Cookies Analytics

Guk edo hirugarrenek tratatu ditzakegun cookieak erabiltzen ditugu. Interneten dituzun nabigazio ohiturak aztertu ditzakegu, zure profilarekin erlazionatutako publizitatea erakusteko.