Laburpena
Etxez Etxeko Teleasistentziako Euskadiko Zerbitzuaren prestazioa burutzen du, 2011ko uztailetik, TELEVIDA eta GRS enpresetako UTEak (aldi baterako enpresa bategiteak). Bere abiarazteko urtebete betetzerakoan, txosten honek jasotzen ditu BetiOn Euskadiko Teleasistentzia Zerbitzuaren pertsona erabiltzaileen asetze mailaren inguruko ikerketaren emaitzak. Asetzearen ebaluazioa burutu da aleatorioki hiru Lurralde Historikoetako pertsona erabiltzaileen artean garatutako galdeketa telefonikoaren bidez. Estudioak ondorioztatzen du Euskadiko Teleasistentzia Zerbitzuaren kalifikazio bikainera heltzen dela, 5en gaineko 4,64rekiko asearen indize batekin. Nabarmentzea posible da kalifikazio txikiagoa lortzen duten areak zerbitzuko alta prozesua eta osasun-aholkua direla; berriz esku-hartzea bizilekuan (instalazio eta ekipamendu-mantenua), baita ere tratuko adeitasuna asetzearen indize handienetara heltzen dira.
Hitz gakoak
Actitudes usuarios,Atención domiciliaria,Atención sociosanitaria,Calidad de la atención,Cuestionarios,Dependencia,Discapacidad,Encuestas,Evaluación de servicios,Personas mayores,Satisfacción,Sector público,Teleasistencia,Usuarios,Araba,Bizkaia,España,Gipuzkoa,País Vasco